Autónavigátor: SUV összehasonlítás

cikk_130415Praktikus szempontok alapján hétüléses, összkerékhajtású modelleket kerestünk. Melyik márka adja a legjobb árat? Három ázsiai modell, amelyek megkaphatók 10 millió forint alatt. Akár bőrkárpitozással, összkerékhajtással és hétülésesen.

Totalcar: Nagy SUV terepteszt

cikk_130214A SUV-műfajt Amerikában találták ki, aztán olyan nagy divat lett, aminek a hullámai átcsaptak Európába is. Népszerűek, mert magasak, tágasak és kényelmesek, sőt, jó részük összkerékhajtásos is. Mint egy terepjáró. De tényleg tudnak valamit, vagy csak szeretnénk elhinni róluk ezt? Ezen lehetne sokat agyalni, de jobb kipróbálni.

Totalcar: Mahindra XUV 500 teszt – 2013

cikk_130121Terepen azonnal érezni, hogy a Mahindra nem felpuffasztott személyautóként képzeli el a SUV kategóriát, hanem luxus terepjáróként. A mély sárban, az elég aggasztóan kinéző, csúnyán kijárt földúton olyan könnyedén mozgott, hogy kifejezetten meglepett.

A Mahindra Magyarország szponzorálja Szilágyi Áront

cikk_121220A Londoni Olimpiai Játékok után az első jelentős sport szponzori szerződés aláírására került sor szerdán Szilágyi Áron, olimpiai bajnok kardvívó és a Mahindra Magyarország között. A Vasas Sport Club olimpiai bajnoka pár nappal azután, hogy megvédte Magyar Bajnoki címét, ünnepélyes keretek között írta alá támogató szerződését a Mahindra márka hazai importőrével.

Totalcar: Mahindra Goa DC 2.2 mHawk teszt

cikk_111107A magas üléspozíció miatt kiválóan át lehet látni a forgalmon, a kormány jól van áttételezve, a fordulókör 11,2 méter, nem is rossz. A váltó ötfokozatú, jól kapcsolható, de nem túl kapkodós. Kellemes az áttételezés és így nem is hiányzott egy hatodik sebesség. Másfél hét alatt, túlnyomórészt városi forgalomban, mindennapi autóként használva 8,5 litert evett a common rail dízel.

Autó-motor: Mahindra Goa teszt

cikk_110708Üde színfolt a sok ismerős márka mellett – kipróbálhattuk az indiai Mahindra továbbfejlesztett pick-up típusát, a Goát.  Nem villantós prémium autó, bár nyakig fel lehet szerelni extrákkal, fő terepe a munka, a hétköznap.

Totalcar: Mahindra Goa teszt – 2008

cikk_080715Egy vadász vevő csak benézett előre, bólintott, hogy rendben, és beült hátra. Elterpeszkedett a széles padon, megörült a hátul ülők kényelmét szolgáló klímarostélyoknak, elképedt, hogy nem kell a térdeit felhúzva szorongania, és azt mondta, kéri. Előre nem is ülsz be? – kérdezte az eladó. Nem, az nem érdekel, a lényeg, hogy a vendégek, a német vadászok kényelmesen üljenek.

Vezess.hu: Mahindra GOA 2.5 CRDe teszt

cikk_080613Agrár-előképzettségem miatt számos erdésszel, hivatalból terepjáróval közlekedő figurával hozott már össze a sors. Köztük sok olyannal is, akik a céges Land Roverben is csak fanyalogtak és a klasszikus UAZ felsőbbrendűségébe vetett hitükről próbáltak meggyőzni. Na, őket kellene egytől egyig Mahindrába ültetni, biztosan élveznék.